A boldog ügyfeleid 99%-a csendben távozik. A dicséret elszáll, neked pedig nincs időd és energiád mindenkitől külön értékelést "vadászni".
Az a cég, akinek több online véleménye van, megbízhatóbbnak tűnik. Őt választják az ajánlatkérők, még akkor is, ha a te szolgáltatásod jobb.
Pár pozitív értékelés kevés. Elég egyetlen rosszindulatú komment, és a nehezen felépített hírneved egy pillanat alatt megkérdőjeleződik.
Az új ügyfelek félnek a rossz döntéstől. A friss, pozitív vélemények azonnal eloszlatják a kétségeiket és megelőlegezik a bizalmat.
Egy 2 éves dicséret már nem releváns. A folyamatosan érkező új értékelések mutatják, hogy a céged aktív, megbízható és folyamatosan magas minőséget nyújt
Az online értékelés ma már erősebb, mint egy baráti ajánlás. Ez a legerősebb marketing eszközöd, ami automatikusan építi a hírneved.
Az új látogatók az első 5 másodpercben döntenek. Rendszerünk egy elegáns, automatikusan frissülő vélemény-modult helyez el az oldaladon, ami azonnal meggyőzi őket, hogy jó helyen járnak.
A bizalomépítés már a Google-ben elkezdődik. Aktívan segítünk, hogy a pozitív értékelések áradata eljusson a Google Cégprofil oldaladra, messze megelőzve a „néma” konkurenciát.
Nincs többé „mit posztoljak?” fejfájás. A rendszer a legjobb szöveges értékelésekből automatikusan, arculatra szabott képeket generál, és közzéteszi a közösségi médiában.
A 4 csillag alatti értékelés egy lehetőség a fejlődésre, nem egy nyilvános megszégyenülés. Rendszerünk neked közvetíti először a rossz véleményeket hogy legyen esélyed javítani rajta mielőtt kikerül nyilvánosan is a Googlbe.
Ha passzívan vársz, a hírnevedet a véletlen (és a legrégebbi 3 vélemény) alakítja. A VéleményMester ezzel szemben aktívan és automatikusan bekéri *minden* ügyfeled visszajelzését. Mivel a többségük elégedett, a rendszer végre feltárja a *valódi*, magas átlagodat. Így leszel 3,6-ból 4,8 csillagos, megbízható piacvezető.
A VéleményMester rendszert olyan B2B és B2C szolgáltatók számára fejlesztettük, akik sok ügyféllel dolgoznak és a bizalom kulcsfontosságú az új ügyfelek megnyerésében:
Zoli nagyon sok emberenek segíti visszakapni a fájdalom mentes mozgás örömét és a vendégei nagyon hálásak is neki. De véleményeket nem adnak maguktól. 5 év alatt mindössze 12 online vélemény gyűlt össze, ami nem tükrözte a praxis sikerességét.
A Vélemény Master beindítását követő EGYETLEN HÓNAP alatt 19 új, 5 csillagos értékelést szerzett. Az új ügyfelek már célzottan a sok pozitív visszajelzés miatt keresik fel Zolit.
„Évekig alig kaptunk visszajelzést pedig több százan fordultak meg nálam. Most végre beindult és folyamatosan jönnek az 5 csillagosok.”
Volt visszajelzés kérő folyamata előtte is de nem adtak nagyon sokan, és 3 hónapja megálltak a visszajelzések és az ügyfelek nem adtak. Az oldalon az látszott, hogy 3 hónappal ezelőtt adtak visszajelzést a vásárlók. Úgy nézett ki mintha nem vásárolnának ebből a webshopból.
2 hónap alatt a Vélemény Masterrel több mint 220 új véleményt gyűjtött és ebből 74 db vélemény a googlbe is bekerült. Soha előtte nem kapott ennyi véleményt és ilyen ütemben. Ráadásul a vélemények most a megvásárolt termékek alatt is megjelenik.
„Kevesebb mint 2 hónap alatt 220 új vevő vélemény érkezett és ennek nagyrésze a googbe is bekerül. Soha nem kaptam még ennyi visszajelzést”
Katát nagyon szeretik a vendégi és adtak is visszajelzésket neki de csak az időpont foglalójában. A google-ben nem jelenteke meg és a Facebook oldalán sem. Az értékes visszajelzések nem voltak jól láthatóak.
„Kaptam eddig is véleményeket a vendégeimtől de most többen adnak és most automatikusan készülnek belőle FB posztok, amik megjelennek az oldalamon. Ez nagyon sokat segít, hogy mások is megismerjenek. Szerintem nagyon jó a rendszer, Köszönöm.”
Gondolj bele, mennyit ér, ha a weboldalra érkező 10 érdeklődőből nem 3, hanem 8 választ téged a konkurencia helyett.